špatné stavy
Mám hodně špinavý perník (možníá meziprodukt) vím to v poslední době mám belbé stavy. Je to určitě špínou nebo to může báýt i uživáním i kdyby to nylo čisdté - stalo by se to časem - že bych se necvítil dobře???

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Vzhledem k tomu, že nevím žádné podrobnosti - tedy jakého druhu jsou ty "blbé stavy" (zda se cítíte špatně psychicky, fyzicky a jak ty problémy vypadají), ani nevím, jak dlouho berete pervitin a jaké jsou vůbec Vaše zkušenosti s drogami, kolik je Vám let... Takže se těžko dá říct, zda Vaše stavy souvisí s příměsemi v pervitinu, s tím, že není dobře vyrobený a užíváte nějaký "meziprodukt" nebo tím, že berete dlouhodobě. Protože je pravdou, že po dlouhodobém užívání se mohou objevit, a je to téměř pravidlem, nepříjemné psychické stavy - úzkosti, deprese, psychotické stavy (zpravidla paranoidní myšlenky, sluchové halucinace apod.). A také se mohou objevit nějaké zdravotní problémy, související s vyčerpáním organismu, se zátěží pro játra a oběhový systém a tak dále. Takže pokud k tomu chcete vědět víc, napište víc podrobností a možná bychom pak mohli vymyslet, co se s tím dá dělat.