jaký zvolit typ léčby
Dobrý den, je mi 22 let, od svých 18 ti užívám pervitin, jen nosem, nitrožilně jsem nikdy neměla. Poslední dobou se v mý hlavě začínaj odehrávat už docela černočerný scénáře, nic mě netěší, nemám na nic náladu a jsem dost podrážděná. je mi jasné, že je to závislostí. Drogu užívám cca 3-4krát týdně. Mohli byste mi prosím poradit, jaký typ léčby mám zvolit a na koho se tady v Praze obrátit?Dále by mě zajímalo, zda se vše odehrává anonymně, moji rodiče nic netuší a ani nechci aby kdy vůbec něco tušili. Děkuji mnohokrát..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, v Praze je nabídka celkem široká, kompletně je k dispozici na www.drogy-info.cz, v oddíle "mapa pomoci". Pokud chcete anonymní péči, můžete zvolit např. K-centrum v Holešovicích, nebo Denní stacionář na Vltavské. Obojí najdete na www.sananim.cz. Stacionář by pro Vás byl možná vhodnější, vzhledem k tomu, že v K-centru s větší pravděpodobností potkáte injekční uživatelé, kteří se léčit nechtějí. Myslím, že byste pro začátek mohla zkusit ambulantní léčbu, záleží hlavně na tom, jak stabilizovaný je Váš život (práce, rodina atd.). Ale o tom se nejlépe poradíte právě s někým mezi 4 očima. Přeji Vám, ať Vám odhodlání vydrží a je úspěšné.