Problémy s alkoholem
erháčko
Moje partnerka má velké problémy s alkoholem. Nyní už to bohužel překročilo "rozumnou" míru. Po rodinné hádce se jí zhroutil svět a po následném vypití minimálně litru slivovice se zcela sesypala, nemluví zcela "rozumně", rozbíjí věci,... Obávám se, že je to na hospitalizaci, se kterou souhlasí a na dlouhodobé léčení. Nyní už je ve stavu, kdy se s ní dá mluvit. Můžete mi poradit? Kam ji mohu přivést? Velmi děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud mi napíšete, odkud jste, tak bych Vám mohla doporučit nějaké léčebné zařízení, kde by Vám poradili, případně kam by mohla partnerka nastoupit do léčby. Potřebovala bych dále vědět, kolik je Vaší přítelkyni let, jak dlouho problémy s alkoholem trvají, zda se na potíže s alkoholem vážou ještě nějaké další problémy (sociální, zdravotní) a zda má s nějakým typem léčby již zkušenost nebo ne. Napište a pokusíme se vymyslet, co by v danou situaci bylo nejlepší. Zatím Vám držím oběma palce.