Mám přemluvit syna k návratu?
mira
Z důvodů neúnosné situace jsem vyhodil 23-letého syna z domu (drogy,nechce pracovat, krade nám věci, lže) Návrat jsem mu dal jen s podmínkou jiného chování a dodržování zásad. Manželka i babičky jsou psychicky na dně. Několikrát mu volali, ale nebere telefon. Z domu je 3 týdny a nic o něm nevíme. Budou Vánoce. Mám ho pro klid rodiny vyhledat a přemluvit k návratu nebo to nedělat. Vím, že by to bylo stejné, ale udělat to pro klid manželky a babiček?

Odpověděl:
Dobrý den, nečekejte ode mě radu, co máte dělat. Rozhodnout se musíte sám. To, že jste se odhodlal k tak radikálnímu kroku je za dané situace pochopitelné. Pokud však chcete, aby vaše slova měla váhu, měl byste být důsledný. Umím si představit variantu, že ho vyhledáte a navrhnete mu, že může strávit vánoce doma, ale nemělo by to znamenat, že jste změnil pravidla hry. Ať se rozhodnete jakkoli, měl by to být výsledek dohody celé rodiny. Pokud nebudete jednotní, dáte mu jen prostor k manipulaci s vámi. Vaše situace je rozhodně dost obtížná, tak vám držím palce, ať jste se svým rozhodnutím spokojen. Přeji vám v rámci možností klidné svátky. TN