pervitin
Dobrý den, potřebovala bych se spojit s odborníky, kteří by mi pomohli přestat s užíváním drog. Po 1,5 jsem se opět vrátila k užívání pervitinu nitrožilně a popravdě už sama nevím kudy kam. Moje rodina se mi snaží sice pomáhat, ale já se bojím svých absťáků a pokaždé si musím znova dát. Pokaždé když mám absťák si musím aspoň nějakým způsobem ubližovat. Naposledy jsem si popíchala nohy špendlíkem a způsobila si ošklivé modřiny. Mám malého syna a už kvůli němu potřebuju odbornou pomoc. Když jsem se obrátila na pani doktorku, tak mě poslala do místního poradního centra... Prosím poraďte mi jak skončit tuhle noční můru a žít opět normální život.

Odpověděl:
Dobrý den, možností je jistě mnoho. Vybrat tu nejvhodnější pro vás vám jistě pomohou v místním kontaktním centru. V tom bych si dovolil souhlasit s vaší paní doktorkou. Předléčebné poradenství vyžaduje několik hodinových sezení a internetová poradna nedovoluje poskytovat srovnatelnou péči. Proto bych vás podpořil v tom, abyste se obrátila na káčko. Jejich služby můžete využít zdarma a zcela anonymně. Jděte do toho, myslím, že tím nemůžete nic ztratit. Hodně štěstí. TN PS: Seznam kontaktních center i s adresami najdete na www.drogy-info.cz , vpravo v rubrice "mapa pomoci".