Anonymní testování
Dobrý den, zajímalo by mě, kde konkrétně v Praze udělají člověku anonymní test na hepatitidu C. A kolik takový test stojí, když je anonymní a není tedy hrazen ze zdravotního pojištění pacienta. Děkuju za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nechat si udělat test anonymně je jistě možné, ale vzhledem k ceně poněkud nepraktické, testy stojí v řádu tisícikorun. Pokud si necháte test udělat a uhradit ze zdravotního pojištění, tak všechny infromace jsou chráněné lékařským tajemstvím, tak si říkám, zda by to nebyla lepší varianta. Ale to samozřejmě na Vašem rozhodnutí. Mohu Vám doporučit následující kontakt na lékaře, který pracuje převážně s lidmi, kteří měli nebo mají problém s drogami a rozhodně s nimi pracuje bez jakýchkoli předsudků (pokud je to tedy Váš případ). Můžete se domluvit na anonymním testu a přesné ceně nebo na testování za normálních podmínek. MUDr. Vratislav Řehák Hepatologická poradna, Nuselská poliklinika, Táborská 57, Praha 4 Nusle Je možno telefonicky se objednat Po-Čt, 9:00-12:00 - Telefon 234 091 142. Přeji hodně štěstí.