Psychické problémy
Dobrý den,mám psychické problémy od doby,kdy sem si najednou dal 150 hub,hodně pervitinu,extázi,alkohol,hašiš a marihuanu.Vim,že to byla hloupost,ale jak jsem byl rozverný,kamarádi mě přemluvili.Lituji toho.Nevím co dělat.Od té doby se necítím dobře,mám pocit,že si mě neustále lidi prohlíží a pomlouvají....Hraničí to s paranoiou.Děda je schyzofrenik.Poprosil bych vás o nějaký kontakt na Českobudějovické odborníky,kteří by mi pomohli.Děkuju

Odpověděl:
Dobrý den, po téhle kombinaci se po pravdě řečeno ani nedivím. Velmi vám doporučuji vysadit užívání všech omamných látek. Pokud se váš stav nezlepší do měsíce od posledního užití, navštivte jakékoli psychiatrické oddělení. Můžete vyzkoušet místní AT ambulanci - Nemocnice, České Budějovice, 370 01; telefon: 387 878 732, popř. se obraťte na kontaktní centrum - F. A. Gerstnera 2, České Budějovice, 370 01; telefon: 386 350 169. Tam vás bezpochyby odkážou na nějakého ověřeného místního psychiatra. Pokud se rozhodnete navštívit psychiatra hned, rozhodně tím nic nezkazíte. Hodně štěstí. TN