mariuana
marty
ja chodim na zakladku a ve škole nekouřím travu ani nikomu nedavam,ale venku si sklukama dame třeba brko nebo bongo,všichni si myslí že skončím špatně ale tak to není,ja beru travu uplně jinak než vy,posloucham reggae i se tak oblíkam,trava je pro mě lek na nervy srandu atd.ale v životě sem neměl styk třeba z pernikem atd.sou to sračky největší a nikdy si je nevemu to my věřte,ja si dokonce myslím že my ta trava i pomaha. řiditelka naší školy mě podezíra,ja se jí normalně přiznal že jí občas kouřím ale at se o mě nestara,budu jí kouřit nadale protože my fak pomaha.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Oceňuji Vaše rozhodnutí, že nechcete zkoušet žádné jiné drogy než je marihuana, hlavně ty velmi rizikové, jako je například pervitin. Jen mě napadá, že člověku asi musí v životě něco chybět nebo se necítit psychicky dobře, aby měl pocit, že mu marihuana pomáhá na nervy. Ředitelka Vaší školy a někteří Vaši přátelé nebo známí mají zřejmě starost, co se s Vámi děje a mají pocit, že by to nemuselo s Vámi dopadnout nejlíp. Možná by stálo za zamyšlení, co Vám marihuana vlastně nahrazuje. Myslím, že není úplně nejlepší model, pokud máte trávu jako jediný prostředek uvolnění a zábavy. Chápu, že je to nyní Váš životní styl a že to cítíte jinak. Nicméně pokud už jste rozhodnutý trávu kouřit dál, tak zkuste o těch rizicích, které to může přinést, aspoň přemýšlet a pokusit se přijít na to, proč trávu tolik potřebujete. Zatím přeji hodně štěstí.