GABCA A PEP
Pepenc
Zdravim Vas, to co jste napsali moji drahe polovicce neni na miste. S problemem jmenem piko jsem se jiz davno vyrovnal,v nicem uz nejedu,odvykl jsem si a navic jsme to spolu probirali a Vy ji takhle rozhodite? Ja to odnasim,ne Vy. Vim,ze je to ciste profesionalni Vas nazor,ale obecny,ne konkretni. Ja prestal kvuli sobe,z duvodu jeji lasky ke me,ona mi otevrela oci. Dost,reci. Jen jsem chtel vse uvest na pravou miru, Vase odpoved byla hromadne podana a ne konkretne. Diky rada Gabča (23.11.2007 11:55) Dobrý den..Mám přítele,už jsme spolu půl roku.Jenže je to nedávno odnaučenej feťák.Přestal s tím prý kvůli mě.Já mu to věřím,ale sám mi přiznal,že si občas dá(perník).Teď víc pije alkohol-středně,nejspíš,aby zahnal chutě.Ale budiž!Mám ho moc ráda toho človíčka a záleží mi na něm.Nemám s podobnýma věcma vůbec žádné zkušenosti,proto Vás moc prosím,napiště,jak poznám,že si něco dal???Příznaky,chování apod.A jak bych mu mohla víc pomoct,aby přestal mít vůbec nějaké pomyšlení??Jinak se opravdu změnil.Chodí pravidelně do práce,což dřív prý chodil,jak se mu zachtělo.A moc ho naplňuje ta práce.Děkuji,přeji hezký den...Gabča,21let Jana Justinová (08.12.2007 17:53:07) Dobrý den, asi Vás zklamu, nic optimistického Vám nenapíšu. Poznat, že někdo bere, natož, že si občas dá, dá někdy zabrat i lidem, kteří takové osoby vídají denně, natož Vám , pokud s tím nemáte žádné zkušenosti. takže bude jen a jen na něm, jestli Vám to bude chtít přiznat. Co se týče pomoci, je to opět v jeho rukou. Pokud bude chtít přestat, řekne Vám sám, co by mu pomohlo, jakou podporu by potřeboval. Nesmí to být ale na úkor Vás samotné. Pokud se mu nebude chtít, nic s tím neuděláte. Po pravdě řečeno, pokud si občas dá, asi zas tak moc nechce. Měl by spíš vyhledat odbornou pomoc, než žádat pomoc od Vás. Můžete to zkusit, třeba se podaří, že nebude brát, ale obecně spíš platí, že je lepší takový vztah ukončit, protože s ním budete mít pravděpodobně víc trápení než radosti. Rozhodně byste neměla v začínajícím vztahu, kdy to má být nejhezčí, řešit takové věci, jako jestli chodí do práce, nebo ne...opravdu si takhle představujete hezký vztah?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, moje odpověď byla reakcí na to, co Vaše přítelkyně píše. Pokud není k dispozici druhá strana, je to vždycky trochu zkreslené. Právě proto neděláme žádné razantní závěry, ale pouze nabízíme názor a předkládáme možnosti, jak to může dopadnout. Pokud máte vše vyřešené, tím líp pro Vás oba. I když z Vaší věty, že jste přestal kvůli sobě a zároveň z důvodu její lásky k Vám (trochu rozpor, nemyslíte?), mám pocit, že s motivací to tak úplně jasné nemáte. Co kdyby se s Vámi rozešla? Byly by důvody pryč?