Pervitin
Andrea
dobry den přítel bere 5 let pervitin ja drogam vubec nerozumím a nemám s nimi skušenost.Přítel za mnou přišel že potřebuje pomoct je zavislí a nemocny psychicky k tomu vubec nechapu s kym jsem to žila a nic nevěděla.Poslední dva roky přítel ma hrozné stavy na droze jde si ji dát za tím učelem že se zavře někde na hotelu a tam se převléka za ženu se vším všudy nakoupí si spodní pradlo malování a na hotelu se přemění v ženu a celí den onanuje a představuje si že je žena,když droga ustoupí nechape to a je mu s toho zle.Neví kde se to v něm bere vydrží bez drogy Zhruba 8 až 10 dní a pak ji jde znovu sehnat za tím učelem že se chce opět přeměnit v ženu a užít si to.Prosím poradtě o co se jedná jestli mu jeho myšlení narušuje droga nebo jde o nějakou jeho poruchu a kde by byla možná léčba

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, netroufám si takhle na dálku z pár řádek určit diagnózu a co bylo dřív, jestli drogy či sexuální fantazie. Nicméně je dobře, že za Vámi přítel se svými problémy přišel. Je třeba aby navštívil odborníka. Nejlépe psychiatra-sexuologa kvůli svým fantaziím a odborníka na závislosti kvůli pervitinu. Samozřejmě by byla dobrá kombinace obojího, ale to nevím, jestli se mu podaří najít. Zkuste nějaké větší psychoterapeutické centrum, kde spolupracují různě zaměření odborníci a po úvodním pohovoru Vás doporučí tomu nejpovolanějšímu.