Pomoc
Emaaa
Zajimalo by me jak muzu pomoci kamaradovi od travy..pravidelne huli asi 3 mesice..ale uz ted citi ze nemuze prestat..ale chce..vydrzi to nejdele tak 3-4 dny a musi si zase zahulit!chtela bych mu pomoci ale vim ze sama mu nepomuzu..to uz jsem zkpousela tolikrat..potrebuju nejakou radu kam ho poslat nebo ja nvm..dekuju moc

Odpověděl:
Dobrý den, je určitě fajn, že kamarádovi chcete pomoci a máte i konkrétní představu, jak by vaše pomoc měla vypadat. A nepochybně správně jste i odhadla, že pomoc vás samotné nemá tu správnou účinnost. Myslím, že zprostředkovat kamarádovi kontakt na nějaké odborné zařízení, kde bude moci svůj problém řešit, je v tuto chvíli to nejlepší, co můžete udělat. Pokud kamarád kouří marihuanu 3 měsíce, nebude se jednat o závislost jako takovou, nicméně důležité je, že on sám to vnímá jako problém, chce přestat a nedaří se mu to. Ráda bych vám doporučila kontakt na kolegy, kam se může kamarád obrátit, ale, bohužel, nevím region, kde by to mělo být. Tak zkuste ještě napsat a upřesnit to.