vlasy a piko
hmm
do kolika, vlastne, jak dlouho ostava piko ve vlasech???a existuji nejake specialni testy na krev, ktere odhali piko i vice jak do 3 dnuuu???a s testu dna se da piko zjistit??a do jak dlouhe doby????potrebuju to vedet cim driv.....za velmi rychlou odpoved vam predem moc dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, užívání pervitinu je z vlasu zjistitelné řadu měsíců, přesnější informace by vám sdělili přímo v toxikologické laboratoři. Nicméně tyto testy jsou finančně velmi náročné a provádí se spíše výjímečně, např. v kriminalistice. Pokud se týká doby detekce z krve, tak 1 až 3 dny je údaj přímo z toxikologické laboratoře, takže nepředpokládám, že by v něm případnou možnost speciálních testů z krve, nezohlednili. Testy DNA se užití pervitinu zcela jistě zjistit nedá. Ve vašem dotazu se sice neptáte na detekci užití pervitinu z moči, ale jen bych chtěla podotknout, že tato metoda testování se používá nejčastěji a pervitin je takto zjistitelný až 21 dní po posledním užití v případě intezivního a dlouhodobého užívání, při občasném užívání to je zhruba týden. PS: Proč vás to zajímá?