Tráva
neznámá
Dobrý den chtěla bych se na něco zeptat!mam takový problém kamarad ze školy přines travu tak jsem to chtěla zkusit.Zkusila jsem to ale ted k nam jdou do školy policajti a ten kdo v sobě bude mít prý THC pujde do pastáku hrozně se bojim!chtěla jsem to jen zkusit!Ve škole mam dobré známky ale za takovejhle průšvih by mě táta asi zabil.Pioradte mi nevim co mam dělat bojim se že to zjistí!!!děkuji moc

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověd, ale měli jsme dotazů poslední dobou hodně. Nevím, od koho máte informaci o policii ve škole. Nicméně není přiliš pravděpodobné, že by policie přímo dělala testy na přítomnost drog v organismu. Nicméně, i kdyby došlo na testování ve škole (které ale nebývá v kompetenci policie, ale škola může za jistých okolností provést testy u studentů), tak určitě nehrozí, že ten kdo bude mít test pozitivní, že by šel rovnou do "pasťáku". Škola to bude ale nejspíš řešit s Vašimi rodiči... Pasťáku se určitě obávat nemusíte. Pokud šlo o jednorázovou zkušenost s marihuanou, tak ta se dá v testech (obvykle se provádí ze vzorku moči) zjistit marihuanu cca do 14 dní po užití. Takže pokud nebudete trávu už kouřit, a na testování by došlo později, tak také nemusíte mít obavy. Nicméně marihuana má i jiná rizika, než že na Vaše kouření marihuany někdo přijde. O rizicích užívání si můžete přečíst v našich informačních textech o jednotlivých drogách na této stránce. Každopádně - pokud se rozhodnete nějakou drgu vyzkoušet, či v horším případě s užíváním pokračovat, je to jen Vaše rozhodnutí a je potřeba vědět, že následky si pak člověk musí nést také sám. No, přeji hodně štěstí, ať to zůstane pouze u tohoto experimentu :-)