Pervitin,LSD,Marihuana
Vlkodlak86
Dobry den, chci se zeptat jak dlouho vydrzi v tele Pervitin, LSD a Marihuana? Jakym zpusobem se to da zjistit a jak dlouho po pouziti se to da zjistit? Slysel jsem ze z vlasu se da poziti drogy zjistit nejdele ale pokud jsou dlouhe vlasy. Co je na tom pravdy? Potrebuji totiz prokazat ze jedna osoba byla pod vlivem drogy nebo drog ale je to uz 5 dnu! Vim ze uziva drogy ktere jsem jmenoval ale nevim jak casto! Dekuji za odpoved!

Odpověděl:
Dobrý den, užití té které drogy se dá z organismu zjistit různě dlouhou dobu v závislosti na použité metodě testování. Test vám však v žádném případě neřekne, po jak dlouhou dobu a jak často byla droga užívána. Máte pravdu, že při testu z vlasů se užití dá zjistit nejdéle, tyto testy však jsou finančně velmi nákladné a používají se jen ve výjímečných případech, např. v kriminalistice. Nejčastěji se používá testování z moči, kde marihuanu lze prokázat až 30 dní od posledního užití v závislosti na intezitě předchozího užívání. Při občasném užívání jsou testy negativní do 14 dnů. Pervitin lze z moči detekovat až 3 týdny, doba opět závisí na tom, jak často a kolik dotyčný užíval, při občasném užívání je to cca 1 týden. Při použití testů z krve jsou tyto doby kratší - marihuana max. 14 dní, pervitin 1 až 3 dny. Testy na užití LSD se běžně nedělají neboť množství účinné látky v dávce je velmi nízké, jeho zjištění by vyžadovalo speciální laboratorní test a doba detekce by byla velmi krátká. Z vašeho dotazu nevyplývá, z jakých důvodů potřebujete někomu testem dokazovat, že v poslední době užil drogu. V některých případech totiž stačí s dotyčným v klidu promluvit a zeptat se ho. Navíc má testování řadu úskalí, a pokud k němu sáhnou například rodiče, mohou tím situaci zbytečně vyhrotit. Dále má užití testů také řadu právních aspektů (např. na pracovišti, ve školách atd.).