Alkohol
..
dobry den..mam problem so svojou mamou. mam pocit, ze velmi casto pije..v minulosti mala tiez take obdobie, velmi si to nepamatam, este som bola mala.. no ale k pritomnosti..ma problemy v praci a na zaciatku pila kazdy druhy den..potom sme jej to vycitali, tak to obmedzila len na vikend. ale teraz mam pocit, ze sa to zasa zhorsuje..vcera bola napita, ze ani chodit nevedela..predvcerom tiez a dnes zasa vidim, ze pije pivo pri cigarete..otcovi som dnes radsej o tom ani nepovedala, lebo sa len trapi..ak sa o tom s mamou rozpravam, tak povie, ze na tom, ze si da 2 piva nic nie je..ale to nejsu len 2piva..a ak jej to hovorim castejsie, tak mi nadava, ze mam stale pripomienky a keby som este nieco povedala, tak mi da zaracha.....poradite mi co s nou??

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nepíšete, kolik Vám je let, ale podle toho, že Vám chce dát máma "zaracha", tak odhaduji, že Vás ještě nebere moc jako dospělou. Proto by bylo lepší, aby s ní celou situaci řešil otec, a ne Vy. Neberte za sebe zodpovědnost, kterou nemůžete zvládnout. Zkuste si s ním o tom promluvi, on by měl být ten, kdo jí něco řekne. Obecně je určitě lepší s matkou mluvit, když je střízlivá a kdy třeba budete jen tak povídat. Pak snad bude vstřícnější slyšet i Váš názor. Zkuste situaci víc probrat s otcem, on se může třeba i poradit s nějakým odborníkem.