jhdjd
nikde jsem se neléčila, ke všemu mu dohlaly okolnosti.. -momentálně ostrava poruba popište mi,prosím, jak to probíhá v doléčovacím centru - jak už jsem psala, tak jsem doposud "zvládala všechno sama" . před rokem jsem užívání omezila jenom 2x do měsíce,tak to bylo půl roku a druhou polovinu jsem čistá.

Odpověděl:
Dobrý den, rozumím Vám dobře, že jste půl roku "čistá" a měla byste zájem o nějaký druh péče, nejlépe doléčovací centrum? Jen malou zmínku si neodpustím - přemýšlejte i o nějaké formě klasické léčby. Doléčování je většinou určeno zejména pro lidi, kteří prošli léčbou a potřebují už jen doladit pár věcí, zvyknout si žít "venku" bez drog a využít podpory. Myslím si, že by ale neměl být problém pro Vás do doléčovacího programu, po 6 měsících abstinence (ode všech drog!), nastoupit. Možná Vám to bude stačit. Takhle na dálku nemůžu soudit. Jste tedy z Ostravy? V Ostravě má o.p.s. Renarkon (http://www.renarkon.cz) Doléčovací centrum s chráněným bydlením. Adresa je: Mariánskohorská 1328/29, Ostrava - Moravská Ostrava, 702 00l, telefon: 596 638 804; 724 148 882. Jistě můžete zatelefonovat a domluvit si vstupní pohovor. Určitě společně najdete pro Vás nejvhodnější způsob péče. To je asi vše. Stačí to tak? Na závěr Vám chci pogratulovat k půl roku bez drog, to už je dobrý základ. Určitě je ale na místě projít nějakou formou léčby. Šance, že drogy už definitivně opustíte, se tím mnohonásobně zvyšuje! Zdravím a držím Vám palce! Štěpán Veis