xxxxxx
nova
Dobrý den,chtěla bych Vás poprosit o radu.Syn má problémy se závislostí na drogách,bohužel na něho nemám už moc vliv,je mu 23 a bydlí sám.Odmítá se o čemkoli bavit a donedávna zcela odmítal,že by měl nějaký problém s čímkoli.Teď už připouští,že by se třeba i šel dobrovolně léčit.Můžete mi poradit na koho se můžeme obrátit a jestli je možné,že by mohl někam nastoupit ihned?Slyšela jsem,že se na zařazení do takového zařízení někdy čeká měsíce i déle.Jsme z ústeckého kraje.Děkuji nova

Odpověděl:
Dobrý den, ohledně léčby by se váš syn měl obrátit na nejbližší kontaktní centrum. Jednak by tam s ním probrali vhodný typ léčby s ohledem na to, jakou drogu/drogy užívá, jak dlouho, jaká je jeho zdravotní a sociální situace atd. Také zde mají aktuální přehled, jaké jsou kde čekací doby a jaké podmínky nástupu. Níže vám posílám adresy kontaktních center v Ústeckém kraji, tak je můžete synovi předat. Léčbu by si ale měl samozřejmě zařizovat již on sám. Přeji vám i synovi hodně štěstí. Ústí nad Labem, Drug Out Club - Kontaktní centrum pro drogově závislé Velká Hradební 47/13, Ústí nad Labem, 400 01 telefon: 475 210 626 Litoměřice, Kontaktní centrum ČČK Novobranská 15, Litoměřice, 412 01 telefon: 416 737 182; 606 229 979 Most, Kontaktní centrum Jilemnického 1929, Most, 434 01 telefon: 476 104 877 Děčín, Kontaktní centrum Dlouhá jízda 1257, Děčín, 405 02 telefon: 412 531 415; 603 828 225 Chomutov, Kontaktní centrum, o.s. Světlo Kadaň Hálkova 224, Chomutov, 430 01 telefon: 474 652 030 Rumburk, Kontaktní poradenské centrum pro drogově závislé tř. 9. Května 1127/25, Rumburk, 408 01 telefon: 412 331 017; 602 195 104 Teplice, Kontaktní centrum White Light I. Doubravská 122/5, Teplice, 415 01 telefon: 417 530 788 Žatec, Kontaktní centrum SCHODY Chelčického náměstí 202, Žatec, 438 01 telefon: 415 710 514