manzel bere pervitin
gabi
dobry den, manzel bere asi od srpna pervitin.Po mem nalehani se priznal asi v rijnu, ze snupe.Nyni ho pry kouri, ale podle me i snupe dale. Myslim, ze kazdy den.Zhubl asi 25kg, nespi skoro tyden, domu chodi sporadicky a pak ulehne vycerpany na dva dny do postele,da se do kupy,naji se a pokracuje to dale.Kamaradi, nechozeni domu na noc a podobne.Od prazdnin nepracuje, na domacnost neprispiva.Odnasi z domu veci do zastavarny.Pokud ho necham v klidu, relativne je klid i doma.Pokud zacnu hovor na tema drogy a jeho nevhodne chovani, je agresivni,napadl me a zbil.Jsem zoufala a taktez celou situaci unavena psychicky.Mame spolu rocni dceru, o kterou nyni nejevi zadny zajem.Ja mam jeste z predchoziho manzelstvi dve deti /17 a 14let/, ktere o manzelove zavislosti vedi, rovnez jsou z cele jiz neunosne situace zoufali.Me je 37let, ale manzelovi 22roku.Zvazuji, zda podat zadost o rozvod nebo se dal snazit situaci resit, treba s odbornou pomoci.Jeho rodina dala od nej ruce pryc a radi mi totez.Jsme z Moravskoslezskeho kraje z Karvine.Rada uvitam od vas kontakt na nejake zarizeni, kde nam pomohou. Dekuji predem za odpoved take na otazku, zda dle vasich profesionalnich zkusenosti ma manzel v teto fazi brani pervitinu sanci se zavislosti zbavit.At uz sam ci pod odbornym dohledem.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, šance je vždycky, ale manžel by musel chtít, což se zdá zatím v nedohlednu. Vaše situace je opravdu hodně nepříjemná a složitá. Myslím, že pokud Vás fyzicky napadl, měla byste chránit sebe i své děti a hodně rychle začít situaci řešit, nejen snášet. Celý problém je jistě složitější, než jak se dá popsat na pár řádkách do poradny. Proto bych nerada dělala nějaké závěry a opravdu bych Vám doporučila navštívit odborníka a celou věc s ním podrobně probrat. Zkuste Kontaktní centrum, Třída Družby 1125, Karviná, 735 06, telefon: 596 316 808, nebo telefon: 596 317 575, 596 318 080 - Centrum psychologické pomoci.