Cannabis
Jesper
Mám na vás otázku ohľadom cannabisu. Prvykrát som konope vyskúšal v pätnástich a až do mojich sedemnástich rokov som ho fajčil dohromady asi desaťkrát. Tohto roku asi od februára až do konca októbra som ho fajčil veľmi často niekedy aj viackrát do dňa, ale mal som aj pauzy. Zrazu som sa rozhodol že to nemá zmysel ale úplne prestať neviem a ani nechcem, takže sa chcem opýtať či je možné uživať konope v rozumných dávkach(1x 2x do mesiaca) po celý život, alebo s tým mám definitívne prestať.

Odpověděl:
Dobrý den, být Vámi bych s konopím skončil. Zejména, pokud máte psychické problémy, ať už jsou způsobeny čímkoli. Marihuana má často tendence tyto problémy prohlubovat. Riziko matihuany je v tom, že ovlivňuje psychiku a nemusí to být vždy tím správným směrem. K otázce "kontrolovaného, rozumného" užívání konopí mohu říci jen to, že teoreticky to možné je. Stejně tak, jako můžete jednou, dvakrát do měsíce zajít na víno. Nikdo ale neví, zda bude tím, kdo bude jen sváteční uživatel a kdo to nezvládne "ukočírovat". Z mého názoru a zkušeností je život s čistou hlavou rozhodně ta nejlepší volba. Co si o tom myslíte Vy? Zdravím, Štěpán Veis