marihuana
táta a máma
zjistili jsme u syna závislost na marihuaně. Jaký je nejlepší postup při odvykání, případně , co máme v této fázi udělat, aby nebylo napácháno více škody než užitku?

Odpověděl:
Dobrý den, především bych byl velmi opatrný při používání termínu závislost. Zdaleka ne všichni konzumenti jsou na marihuaně opravdu závislí, je to spíše výjimka. Váš dotaz je položen tak obecně, že se na něj dá velmi špatně odpovědět. Podstatná informace je, kolik je vašemu synovi let, jak vypadá jeho užívání, co jste v této věci již podnikli, jaký je jeho postoj apod. Důležité je se synem pokud možno v klidu a co nejotevřeněji komunikovat. Dále doporučuji vyhledat odbornou pomoc. V Praze by byla ideální Poradna pro rodiče v Café Therapy ve Školské ulici 30, tel.: 284 824 834. Mimo Prahu bude nejlepší obrátit se na místní kontaktní centrum nebo na AT poradnu. TN