radek
Dobrý večer.Psala mi paní B. Orlíková.Nevim jestli se muj dotas opět dostane k vám ale chtěla jste po mě nějaké informace.Tak tedy je mi 28let a jsem z Příbrami tedy středočeský kraj.Blízko do Prahy i Plzně. Předem vám moc děkuju za váš čas i pomoc. Zdraví vás Radek.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Zasílám slíbené kontakty. Jeden z nich je i přímo v Příbrami, ale nejsem si jistá, nakolik je dotyčný lékař obeznámený s problematikou gamblingu. Další možnosti jsou v Praze a Plzni - jak ambulantní, tak ústavní léčba. V rámci PL Bohnice probíhají také svépomocné ambulantní skupiny pro hzardní hráče tzv. Anonymní hráči (Gamblers Anonymous). Také posílám tento náhodně objevený odkaz na web, který vytvořil bývalý gambler a možná tam najdete nějakou inspiraci pro Vaši léčbu: www.sweb.cz/gambling/main.htm. Přeji hodně štěstí. Psychiatrická ambulance/AT ambulance Čechovská 57, Příbram, 261 95 telefon: 318 427 403 MUDr. Pavel Žebrakovský Denní psychoterapeutické sanatorium Ondřejov - odd. pro léčbu závislostí (Určeno pro klienty se závislostí na alkoholu, lécích a hazardní hře. Není určeno pro klienty závislé na nelegálních drogách) Nad Ondřejovem 36, Praha 4 - Pankrác, 140 00 telefon: 241 442 793 http://www.ondrejov.cz Psychiatrická léčebna Bohnice, Ústavní 91, 181 02 Praha 8: Muži: pav. 33: tel: 284 016 333, pav. 35: tel: 284 016 235, Prim. Nešpor: tel: 284 016 249 Anonymní hráči: pondělí 18:30, pav.31. Skupina pro patologické hráče vedená terapeutem: středa od 16:30 na pav.31. Plzeň, Psychiatrická klinika Fakultní nemocnice AT ambulance Alej Svobody 80, Plzeň, 323 10 telefon: 377 103 157 MUDr. Stanislav Kudrle Psychiatrická klinika Fakultní nemocnice Oddělení pro líčbu závislostí Alej Svobody 80, Plzeň, 323 10 telefon: 377 103 101 Doc. MUDr. Jiří Beran, CSc. http://www.fnplzen.cz