radek
Dobrý den mam problém s gemblerstvím.Jsem na tom docela dost špatně.Prosím vás tímto o radu na koho se mám obrátit nebo nějaký kontakt.Předem děkuji s pozdravem Radek.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Mohu Vám poskytnout nějaké kontakty na kolegy, kam byste se mohl obrátit. Napište mi prosím o sobě víc informací, potřebovala bych alespoň vědět, kolik je Vám let a z jakého jste regionu, abych Vám mohla doporučit nějaké zařízení, které by pro Vás bylo vhodné a dostupné. Zatím Vám mohu doporučit tento web prim. Nešpora, kde najdete potřebné informace o gamblingu, léčbě a svépomocné materiály "Už jsem prohrál dost" a "Jak překonat problém s hazardní hrou" http://www.plbohnice.cz/~nespor/. Zatím držím palce a myslím, že je dobře, že jste se rozhodl s tím něco dělat. Řada lidí takovou odvahu nemá.