help
Anonymus
Jsem na dně,hraju si z drogama už 10let,už nemám nic. Ztratil jsem skoro vše. Rozhodl jsem se přestat úplně se vším, a neléčit dojezdy marihuanou...ale kde začít?

Odpověděl:
Dobrý den, gratuluju k dobrému rozhodnutí. Pokud opravdu chcete přestat s drogami, bude nejlepší vzít to od začátku. Nejlepší a nejsnadnější cestou je, prostřednictvím některého z kontaktních center, zažádat o léčbu. Vzhledem k tomu jak dlouho drogy berete by byla, z mého pohledu, nejlepší léčba v terapeutické komunitě. Jak jsem tedy psal, vše se dá poměrně snadno vyjednat prostřednictvím kontaktního centra, kde Vám i jistě doporučí nejvhodnější způsob léčby. Pokud nám dáte vědět, odkud jste, můžeme Vám poslat spojení na kontaktní centrum ve Vašem okolí. Zdravím a přeji Vám hodně sil! Vydržte u svého rozhodnutí, to ostatní přijde časem! Štěpán Veis