THC
dexter
dobry den chtěl bych se zeptat: vyskoušel jsem marihuanu a matka chce aby jsem si udělal test na THC mislým ze mi vyjde pozitivní a já nevím jak jí to budu muset vysvětlit

Odpověděl:
Dobrý den, asi Vás nepotěším, ale neexistuje žádný jiný způsob, jak se zbavit THC z těla, než ho nebrat a čekat. Detekce THC z moči je možná 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní. Závisí tedy na tom, jak dlouho a kolik jste marihuanu kouřil. Je pravděpodobné, že test tedy vyjde pozitivní. Jak píšete, budete to muset vysvětlit. Pokud se na to dobře připravíte, je to možné. Dovedu si představit, že byste matce přímo řekl, že jste marihuanu vyzkoušel. Nemuselo by pak vůbec dojít k testování a Vaše matka by mohla ocenit, že jste jednal na rovinu a řekl jí o tom sám. Jiná otázka je proč Vaše matka chce test dělat a co jí k tomu vede. Jak jsem psal, myslím si, že je lepší o věcech otevřeně mluvit, než testovat. Není nenormální, že jste chtěl marihuanu vyzkoušet, to se může stát každému. Otázkou je co se bude dít dál a jak se k tomu postavíte. Budete pokračovat v užívání marihuany nebo ne? Pokud byste si o tom chtěl s někým promluvit, nebo pokud by měla Vaše matka nějaké pochybnosti, strach a podobně, můžeme Vám předat kontakt na nějaké zařízení, kde si o tom můžete v klidu, i anonymně, popovídat. Mějte se a přeji jen to dobré, Štěpán Veis