147708
Velice Vám děkuji za odpoveď, souhlasím s Vámi a vím, že máte pravdu, že dcera musí chtít.I já ale asi potřebuji odbornou pomoc, v práci už to začínám nezvládat, nemohu se plně soustředit, myšlenky mám celé dny, hodiny..jinde. Kontaktní centrum CPPT v Havířské ulici v Plzni navštívím. R.N.

Odpověděl:
Dobrý den, nemáte za co, jsme tu od toho:) Je zcela pochopitelné, že se v současné době necítíte dobře, ale věřte tomu, že s odbornou pomocí a podporou se vám to všechno bude zvládat mnohem lépe. Zkuste teď myslet hlavně na sebe. Určitě se na CPPT obraťte, budete mít příležitost své problémy konzultovat s někým nezávislým, eventuelně se i podělit o své zkušenosti s jinými rodiči, kteří mají stejné potíže jako vy. Nezůstat na těžkou situaci sám je vždy velká podpora. Držím palce a přeji hodně sil.