Lenny
Dobry den,chtela bych se zeptat ,jak dlouho vydrzi v moci pervitin?Muj syn ho uzival nekolik mesicu a chtela bych si overit,jestli je cisty..Myslim si,ze experimentuje dal(pravdepodobne lysohlavky)Da se to nejak pomoci testu zakoupenych v lekarne zjistit?Zaslechla jsem syna jak se s kamaradem bavi o tzv.koulich.Muze te mi o tom neco povedet??Docela to specha,prosim poradte..

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pervitin se dá zjistit z moči max tři týdny po posledním užití, obvykle jsou testy negativní do týdne. Testy na lysohlávky (resp. účinné látky, tedy psilocin a psilocybin) se nevyrábí, látka se obtížně detekuje, takže není obvyklé testovat ji ani v laboratořích, podle výzkumů se dá zachytit max tři dny po posledním užití. Ohledně výrazu "koule" - může jít o cokoli, neznám samozřejmě kontext rozhovoru, ale v drogové problematice se tento termín občas užívá pro tablety drogy extáze (MDMA). Testy na MDMA dostupné jsou. Nejprve je ale potřeba si rozmyslet, co uděláte s výsledkem testu, pokud ho provedete. Jak se zachováte, když bude výsledek pozitivní, jak se zachováte, když bude negativní. Možná by nebylo od věci se poradit s někým z odborníků osobně. Pokud mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám někoho z kolegů doporučit. Řadu zajímavých informací najdete také na www.odrogach.cz v textech pro rodiče. Zatím přeji hodně štěstí.