Pajzr
Dobrý večer,přistihl jsem 17letou dceru,že užívá nitrožilně asi od dubna metamfetamin.Z jara jsem ji našel psaníčka ,ale ne stopy po po nitrožilním užívání a občas jí udělal test moči.Bohužel jsem nic nezjistil.Dnes má rozpíchané levé předloktí a na nohách strupovité boláky asi jako neštovice.A sama mi tvrdí,že sama s tím nemá sílu přestat.Jsem z Ústí nad Orlicí,můžete mi prosím poradit,na jakou odbornou pomoc se obrátit?Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, dceři bych to věřila, že není schopná sama přestat. Není to jednoduché. Je určitě dobře, že jste na to snad celkem brzy přišel, a hlavně že jste schopni spolu o problému komunikovat. Ve Vašem okolí jsou - alespoň podle naší databáze - dvě zařízení, zabývající se závislostmi: Ambulantní program Palackého náměstí 38, Kostelec nad Orlicí, 517 21 telefon: 494 337 239; 494 542 506 Psychiatrická léčba Javornická 1501, Rychnov nad Kněžnou, 516 01 telefon: 494 515 683, 494 371 110 Větší organizace pak sídlí v hradci Králové nebo Pardubicích (www.laxus.cz) Přeji Vám, ať se situace co nejdřív obrátí k lepšímu.