dolecovani
badindo
dobry den...pisem vam ohladom mojho silneho pocitu potreby doliecovania...mam 24rokov som zena a som mesiac po uspesne ukoncenom detoxe u aplinare... vysadzovala som subutex ktory som brala po striedavom brani 2 mesiace vkuse.na tri mesiace som skoncila a potom zase som opat po styroch mesiacoch zacala brat...preto som sla na detox bola som tam tyzden potom som odisla na mesiac na slovensko... teraz som sa vratila do prahy k mojmu abstinujucemu priatelovi a zacinam o par dni pracovat... mala by som zaujem o nejaku psychologicku pomoc ak by sa to tak dalo nazvat alebo proste nejake sedenia ktore by ma motivovali k tomu nezabudnut na moj dufam ze byvali problem... myslim ze keby som toto spravila aj po prvy raz -myslim chodit niekam na doliecovanie, tak by som nemusela zrecidivovat...vtedy som navstevovala motivacne skupiny u vas v sananime...ale tam boli ludia ktory sa na liecenie chystali a nie ludia po liecbe iba na doliecovanie... mala by som o take nieco zaujem mat to ako poistny havarijny plan... viem ze radi pocujete co od vas chcem alebo tak...no chcela by som datum a cas nejakeho stretnutia a dohodnutia sa na pravidelnom navstevovani nejakej skupinovky alebo individualky. vopred dakujem za odpisanie

Odpověděl:
Dobrý den, v prvé řadě vám gratuluji k abstinenci a s tím doléčováním je to moudré rozhodnutí. Už jednou jste si sama ověřila, že samotný detox k udržení abstinence zpravidla nestačí. Člověk se v běžném životě dostává do nejrůznějších náročných situací, ve kterých může poměrně snadno zklouznout zpátky a opět začít brát. Právě zvládnutí těchto sitací a psychických stavů, které je provází, je jedním z hlavních cílů doléčovacích programů. Ale mimo to tam samozřejmě můžete probrat spoustu jiných problémů, které vás trápí. Takže určitě neváhejte a zavolejte si na některý z níže uvedených pražských doléčováků a domluvte se na konzultacích. Moc vám držím palce a věřím, že to tentokrát vyjde. A ať se daří v práci i ve vztahu. Následná péče a doléčování Sananim, o.s. Ovčí hájek 2549/64, Praha 5, 158 00 telefon: 251 614 070 Doléčovací centrum, o.p.s. Magdaléna - DC Magdaléna Podolí Pod Vyšehradem 1, Praha 4, 140 00 telefon: 241 409 838 Centrum následné péče Drop in Holečkova 31, Praha 5, 150 00 telefon: 257 326 080