Pervitin
Kuba
Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jak se aplikuje pervitin nitrožilně.Myslím tím např.poměr vody a drogy,zkrátka podrobný popis,aby došlo k co možná nejmenšímu poškození při způsobu této aplikace.Dále bych se zeptal,zda je možno v domácích podmínkách pervitin vyčistit(zbavit omítky a podobných nežádoucích příměsí)

Odpověděl:
Dobrý den, s tímto Vám bohužel neporadím. Každopádně bych Vám ale doporučil pervitin neužívat nitrožilně - vyvarujete se tak mnoha (smrtelně) vážným rizikům. Pokud už se rozhodnete pro injekční užívání, rozhodně využívejte služeb nějakého kontaktního centra pro uživatele drog ve Vašem okolí. Určitě Vás tam poučí o zásadách bezpečného užívání. Jak jsem ale psal, zkuste na píchání pervitinu zapomenout, je to hra s ohněm. Pokud jsem Vás nepřesvědčil, můžeme Vám doporučit kontaktní centrum ve Vašem okolí. Mějte se a přeji jen ta dobrá rozhodnutí! Štěpán Veis