Jaaa
Dobrý večer....Poprvé sem vzal pervitin asi před rokem...Říkal sem si že to jen zkusím a tot vše...Přes školní rok to bylo ještě jakž tak snesitelné jednou za měsíc....Ale celé prazdniny sem fetoval.....Pokračuje to až do ted...Ted sem vydržel měsíc...Ale víc to prostě nejde...Ted sem si zase 4 dny zafrčel už ted se klepu na wíkend...Nějak se to začlo hrotit...Na jednu stranu si říkám že na to všecko kašlu že mi je všecko jedno...ALe když ráno mrznu dejzdový venku tak si říkám už nikdy!!!Ale wím že se to zase bude opakovatRodiče zatím nic newí...A taky nechci aby se něco dozvěděli...Porad te mi....Newim co bude dál..Buchny??Jinak sem pravidelným kuřákem marihuany už 4 roky...Občas si dám houby nebo tak....I kokain jsem zkoušel....Zničim jinym nemam problem jen stim pikem!

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, jsem ráda, že jste se obrátil na naši poradnu. Děkuju Vám za důvěru. Podle toho, co píšete, to vypadá, že si uvědomujete problém, do kterého jste se dostal = psychická závislost na pervitinu. Ta má dvě stránky: tu pěknou (jízdy, které si umíte užít) a tu nepěknou (dojezdy, uvědomění si problému a pocit, že tohle jsem nechtěl atd.). Nevím, co Vám způsobuje chutě, jak jste je dosud zkoušel zastavit, jak to vypadalo, co se s Vámi dělo, co fungovalo, co ne a proč, jak to máte s jinými drogami, jak s lidmi, rodinou, příteli, koníčky ... Užívání drog je často důsledek souhry řady okolností a tak se takhle přes internet těžko radí. Rodiče o ničem neví a Vy se nezmiňujete o nikom, s kým byste se o tom všem mohl pobavit. A právě to je to, co bych Vám doporučila - obrátit se na nějakou poradnu, nebo kontaktní centrum, kde byste si o tom všem mohl s někým nestranným promluvit. Takové přemýšlení nahlas, kdy Vás někdo poslouchá, pomáhá utřídit myšlenky a uvědomit si, co vlastně chci, co nechci a co s tím udělám. Možná přijdete na to, co si pervitinem nahrazujete, možná najdete cestu, jak to dělat jinak, možná si jen popovídáte, třeba se Vám alespoň uleví. Celé to ale může fungovat jedině tehdy, když budete něco doopravdy chtít změnit. Kdybych věděla, odkud jste, poslala bych Vám nějaké kontakty. V tuhle chvíli Vám může jen doporučit podívat se na "mapu pomoci" na stránkách www.drogy-info.cz a nebo napište znovu. Zatím Vám držím palce, přeju trochu odvahy a hlavně pevnou vůli. S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: Budu ráda, když dáte třeba po nějaké době vědět, jak se vede.