Jak dostat drogu z tela..
Alice
Dobrý den velice ráda bych se zeptala jak dostat drogu z tela,drive jsem brala pervitin(cca 1 rok )vetsinou kazdy vikend a malokdy v tydnu..Od te doby(cca 4 mesice) jsem vice unavena,delaji se mi zanety gynekologicke,jsem castokrat nemocna..Chci se zeptat jestli to je tim pervitinem a popripade jak se lecit nebo spise cim.Dekuji za odpoved Alice

Odpověděl:
Dobrý den Alice, pervitin vydrží v lidském organismu maximálně 3 týdny, takže pokud již 4 měsíce abstinujete, pervitin v těle zcela určitě nemáte - to reaguji na nadpis vašeho dotazu. Únava vysazení pervitinu provází, nicméně u vás to trvá již poměrně dlouho a navíc máte další zdravotní problémy. Takže bych každopádně vyhledala praktického lékaře a nechala si udělat komplexní zdravotní vyšetření. (O pervitinu mu vyprávět nemusíte). Takto po internetu se to skutečně řešit nedá. A ještě mě napadá - pokud jste brala injekčně či měla nějaké rizikové sexuální kontakty, nechte si udělat testy na žloutenku B a C. Držím palce, ať se to dá brzy do pořádku.