Majka.
Dobry den,chtela bych se zeptat.Kdybych sla na odber krve-kvuli vitaminum atd..jestli muzou najit v krvi thc.nebo spis jestli se na to delaji testy i kdyz jdu na odber kvuli necemu jinemu!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Při běžných vyšetřeních se testy na drogy nedělají. Navíc se testy na přítomnost drog dělají obvykle ze vzorku moči /kde se dají detekovat déle/, než z krve. Jen pro Vaši informaci, THC se dá (hypoteticky) detekovat z krve max cca týden až 14 dní po posledním užití (záleží na intenzitě předchozího užívání - pokud někdo kouří trávu denně, doba detekce by se blížila spíše horní hranici). Jen na závěr - je potřeba mít na mysli, že konopné drogy mají i jiná rizika, než se se jejich užívání prokáže v nějakém testu. :)