droga
vovka
Dobrý večer Mám 17 let syna.Na 95% bere zřejmě pervitin. Přestal chodit do 3koly ,odstěhoval se k babičce,kamarádí se s partou místních feťáků o kterých je známo ,že jsou na pervitinu.Nevím jak se mám k němu chovat,nevím co mám dělat jsem úplně bezradná a jsem na to sama .Prosím pomůžete mi aspoň radou?Dékuji

Odpověděl:
Dobrý den, omlouvám se za pozdní odpověď. Je mi líto, že procházíte tak těžkým obdobím. Rozhodně bych Vám doporučil se zkontaktovat s některým z odborných zařízení v drogových službách, které poskytuje poradenství pro příbuzné osob užívající drogy. Taková místa existují a určitě Vám poskytnou radu i podporu. Bohužel, internetová poradna má jen omezené možnosti a vaše situace je jistě hodně složitá a pro její řešení je nejvhodnější osobní konzultace. Dejte nám vědět, odkud jste a my se Vám pokusíme doporučit nejbližší zařízení. Zatím držím palce a přeji hodně sil! Štěpán Veis