JAK PRESVEDCIT ZAVISLEHO NA DROGACH K LECBE
edimura
SYN 22 LET JE DROGOVE ZAVISLY,VESKERE DOMLUVY JSOU BEZ UCINKU.BEHEM 1 DNE UDELAL UVEROVY DLUH NA 100 000 TISIC .DOMLOUVALI JSME MU CELA RODINA SE SNAZILA MU VYSVETLIT ZE TUDY CESTA NEVEDE,ALE ON SI STALE VEDE SVOU,ZE NENI ZAVISLY.DOKONCE SKONCIL V NEMOCNICI S TEZKOU DEHYDRATACI ALE ANI TO HO NEPRESVEDCILO O TOM ZE POTREBUJE OBORNOU POMOC.TVRDI STALE,ZE HO NEMAME RADI,ZE JSME NIKDY O NEHO NEMELI ZAJEM.V SOUCASNE DOBE ODESEL Z DOMU A MAME STRACH ZE NEKDE UMRZNE.UZ JEDNOU TOTO UDELAL NASLI JSME HO PO TYDNU UPLNE VYCERPANEHO.POSKYTLI JSME MU OPET VSE,ALE ZA 14 DNI KDYZ JSME ODESLI Z DOMU DO ZAMESTNANI,TAK SI OPET VODIL DOMU SVE KUMPANY.NENI SNIM ROZUMNA REC JSME ZTOHO UPLNE ZOUFALI.ODJAK ZIVA BYL PROBLEMOVE DITE.VZDY VSE DELAL NAOPAK .KDYZ JSME S NIM V DETSTVI NAVTIVILI PORADNU PROTOZE NEZVLADAL UCIVO TAK PRED LEKARKOU TO BYLO UPLNE JINE DITE.ZAJISTILI JSME UCITELKU NA DOUCOVANI,TA TO PO 14 DNECH VZDALA,ZE JE NEZVLADATELNY.3 KRAT PROPADL .PROSIM PORADTE JAK MU POMOCI?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, asi Vás nepotěším, ale nejrychlejší cesta do léčby je nechat ho, ať žije podle svého rozhodnutí. Každý má pomyslnou hranici někde jinde, ale vždycky přijde chvíle, kdy už je to na něj moc a rozhodne se pro změnu. Bohužel to nijak neuspíšíte tím, že mu budete říkat, co dělá špatně. Musí si na to přijít sám. Pro celou rodinu je to hodně těžká situace. Možná by Vám pomohlo navštívit nějakého odborníka i bez syna, konzultovat s ním, jak dál postupovat a být pak připraveni, až se syn rozhodne pro léčbu.