potrebujem radu
riso
som drogovo závislý a potreboval by som info /neviem či je to správny názov/ team challenge pretože by som mal záujem o dlhodobú liečbu resoc a pod. Privítal by som aj ine informácie a rady. mám 28 rokov. s pozdravom Richard

Odpověděl:
Dobrý den, určitě jste udělal dobré rozhodnutí. Ohledně informací o organizaci Teen Challeng se podívejte na http://www.teenchallengeplzen.cz/ Jinak kontakty na další organizace poskytující pomoc drogově závislým najdete např. na www.drogy-info.cz vpravo v rubrice Mapa pomoci. Obecné informace najdete i na těchto stránkách v rubrice Pomoc a léčba. Pokud se týká bližších informací o léčbě a i jejího případného zprostředkování bylo by optimální obrátit se na nejbližší Kontaktní centrum. Určitě vám poradí pro vás vhodný typ léčby a také mají zmapovány případné čekací doby a jaké jsou podmínky pro nástup. Přeji vám hodně štěstí a ať je léčba úspěšná:-)