pomoc
martina
Dobry den, chcem pomoct kamosovi, o ktorom som zistila, ze uz pol roka fajci marihuanu. Neviem ci pravidelne a ako casto, ale rva to tak pol roka. Jeho rodina o tom nevie, ma hrozneho otca, urcite by ho zabil. Sme druhaci na gympli. Ma sancu sa ztoho dostat? Co mam urobit?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, určitě má šanci se z toho dostat. Nejde to ale z donucení, musí sám chtít. Vy mu tedy můžete pomoci, až když on sám v tom uvidí problém, když mu to začne vadit. Do té doby mu spíš jen můžete říkat svůj názor na drogy, ale on si stejně asi bude myslet to svoje. Nemá smysl nikoho přemlouvat nebo prosit. Můžete mu nabídnout nějaký společně trávený čas jinak, bez marihuany, ale to je tak všechno. ostatní je na něm.