návrat syna
Majka
Milý Štěpáne.Velmi děkuji za odpověď a prosím,jestli by jste mi poradil kam se obrátit na poradnu pro rodiče těchto dětí.Bydliště máme 10km od Brna.Také moc prosím o nějaký kontakt pro syna,který mu pošlu,aby v případě zájmu mohl s těmito odborníky probrat své problémy.Myslím si,že to přijme dobře a bude se snažit konečně něco pro sebe udělat.Ve výkonu trestu je od května tohoto roku v Drahonicích-Podbořanech.

Odpověděl:
Dobrý den! Omlouvám se, za trochu pozdní odpověď. Je dobré, že jste se rozhodli navštívit místo, kde můžete probrat Vaši situaci. V Brně sídlí Sdružení Podané ruce, o.s. (www.podaneruce.cz), na které si určitě můžete obrátit. Mezi všemi programy, které provozují bych Vám s manželem doporučil konzultaci v jejich brněnské psychiatrické ambulanci, která nabízí odbornou péči rodinným příslušníkům osob s drogovým problémem. Adresa je: Hapalova 22, Brno. Nejlepší bude se rovnou objednat na tel. čísle: 541 227 704. Ambulanci vede MUDr. Ronald Marek. Co se týče kontaktu pro Vašeho syna, doporučil bych zůstat v rámci jedné organizace, jak se říká "pod jednou střechou". Vše by to mohlo jen ulehčit. Sdružení Podané ruce provozuje program Drogové služby ve vězení. Váš syn se na ně může určitě písemně obrátit, popsat situaci ve které se nachází, své plány a s čím by potřeboval pomoci. Adresa je Drogové služby ve vězení, o.s. Podané ruce, Francouzská 36, 602 00 Brno. Držím Vám palce a přeji jen to dobré. Vím, že to čím procházíte není jednoduché, ale věřím v dobrý konec. Pokud budete ještě cokoli k tématu potřebovat, dejte nám vědět. Mějte se, Štěpán Veis