s ani bez pedra to nejde žít.Proč.
pepin
ted abstinuji a nedaři se mi jsem nezpokojenej se svím životem a když beru tak je to ještě horší.Ale nevnímám to moc.co s tím.

Odpověděl:
Dobrý den, váš dotaz je příliš nekonkrétní na to, aby se na něj dalo uspokojivě odpovědět. Nejlepší by bylo, kdybyste vyhledal odbornou pomoc a začal řešit jednotlivé problémy ve vašem životě postupně a systematicky. Pokud máte za sebou léčbu nebo abstinujete sám od sebe déle než 2 měsíce, můžete využít služeb doléčovacího centra. Jste-li z Prahy, můžete se objednat do Doléčovacího centra SANANIM na čísle 251 614 070. Adresa DC je Ovčí Hájek 2549,155 00 Praha 5. Pokud jste z jiného regionu, napište a my vám vyhledáme podobné zařízení nejblíže vašemu bydlišti. Hlavu vzhůru a hodně štěstí. Tomáš Nedvěd