marihuana seeds bank,buy hash online..
mirecek
pokud zadate do nejakeho internetoveho vyhledavace heslo napr. buy has najdete spousty stranek kde se da hasis nebo marihuana koupit naprihlad velice zajimava stranka http://www.ganjakits.com/ no a tak by me zajimalo (ciste teoreticky) ze pokud bych si tento hasis objednal zda mi vube c dojde domu nebo jestli jsem pri takovem nakupovni neporusil zadny zakon moc vam dekuji..

Odpověděl:
Dobrý den, Mgr. Hana Gajdošíková z Právní poradny A.N.O., která se specializuje na právní aspekty drogové problematiky, k vašemu dotazu uvádí: "Dobrý den, důvěryhodnost internetových obchodů s nelegálními látkami neprověřujeme. Pokud se však týče situace, kdy byste si přes internet objednal např. hašiš a prodejce by Vám jej skutečně poslal, není vyloučeno, že Vám zboží vůbec nedorazí. Celníci podezřelé zásilky prověřují a zachytí je často dříve než dorazí adresátovi. Obstarání si omamné látky pro vlastní potřebu není dle našeho práva trestné. V krajním případě však nelze zcela vyloučit sdělení obvinění pro pokus dovozu omamné či psychotropní látky dle ust. § 187, odst. 1 tr. zákona, ačkoliv jsme se v praxi zatím s takovým případem nesetkali. V případě zadržení objednané látky je však třeba v každém případě počítat s výslechem celníků, příp. policie. S pozdravem Hana Gajdošíková, Právní poradna A.N.O."