Pervitin
Sinkiii
Dobry den mam dotaz.nedavno jsem zjistila nebo si spise pripustila ze jsem zavisla na pervitimu.Je me 17 let a zacala jsem ho uzivat ve 14 letech.Poprve jsem si dala s kamaradkou ze srandy chtela jsem to proste zkusit.Najednou jsem zjistila ze me vsechno ve skole bavi a ze je mi prijemne.Takm sem si vzdycky jednou nebo 2 krat za tyden dala.Libi s emi ten najezd.Nejdrive jak me pohlti teplo,rozbusi se srdce a ... Je pravda ze ani jednou jsem si neslehla tedy neaplikovala vnitrozilne.Zezacatku jsem si myslela ze je to v pohode,mela jsem vsechny rada a byla hrozne hyperaktivni,byl to uzasny pocit.Vecer jsem si psala a mela sileny zaseky,doma neustale uklizela.Pozdeji to na me matka poznala,nic jsem totiz nejedla jenom hubla.Moje davka denni za ty 3 roky stoupla ze 100 na 1500.Hrozne me bavilo koukat na to jak ta cara predemnou mizi a je nastup.WOW.myslela jsem si ze ta cara potrebuje me abych ji snupla,ale nyni jsem zjistila ze potrebuju ja ji a ne ona me.Prosim pomozte mi.Po trech letech jsem si uvedomila jak jsem zila.Den co den.Ted sem si teprve uvedomila ze jsem na tom zavisla.Do poradny jit nechci.Rodice mi nepomohou a kamaradi???Ty zadne opravdove nemam.dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, z toho, jak do detailu popisujete svoje zážitky s pervitinem, by se skoro zdálo, že jste do něj pořád ještě zamilovaná, a ne že chcete přestat...Ráda bych Vám něco poradila, ale neexistuje žádný zázračný recept, když to nejúčinější - tedy spolupráci s odbornou pomocí - jste hned odmítla. Proč vlastně? Rodiče už to stejně vědí, takže by Vás asi spíš podpořili, ne? Ale pokud na tom trváte, můžete se pokusit přestat sama. Bude to mnohem složitější, delší a s větší pravděpodobností se Vám to nepodaří a celý kolotoč začne nanovo. Některé rady a návody najdete na stránkách MUDr. Nešpora - http://www.drnespor.eu/addictcz.html. Snad to tedy sama dokážete, držím Vám palce.