Jája
Dobrý den, pane Veis. Ještě jednou děkuji za odpověď. Chci vám jen říct, že to opravdu myslím vážně. A taky, že jsem se s panem Bendou už domluvila na pondělí. Doufám, že mi tim začne nová, lepší kapitola mého života. Mějte se hezky a určitě se vám ozvu. Nashledanou.......

Odpověděl:
Dobrý den Jájo, ani na vteřinu jsem nezapochyboval o tom, že to myslíte vážně. Už z Vašeho prvního dotazu to bylo cítit. Jen jsem měl asi pomalejší vedení, když jsem hned nepochopil, proč píšete odkud jste. Omlouvám se tedy, jestli jsem ve Vás vzbudil dojem, že jsem o Vás a Vašem přesvědčení pochyboval. Moc Vám fandím a držím palce! Z rozhovoru s panem Bendou jsem měl moc dobrý pocit. Myslím, že to tam, v KC SCHODY, bude dobré. Přeji Vám hodně štěstí a taky aby ta nová životní kapitola (jak jste to hezky nazvala) byla tou lepší a aby stála za to! Máte to plně Ve svých rukou. Mějte se hezky a určitě budeme rádi, když nám dáte vědět, jak se daří. Štěpán Veis