dance on extasy
Mop
Ahoj, žádám o radu. Chystám se na jednu party,kde bych chtěl vyzkoušet extázi.Bude tam hodně lidí, horko, celou noc budeme někde lítat...To nejsou zrovna ideální podmínky(aspoň podle toho co sem se dočetl).Proto bych vám byl vděčný, kdybyste mi poradili, co nemám opomenout, popřípadě čeho se vyvarovat, něco jako univerzální průvodce párty na éčku. Vím, že nesmí dojít ke kombinaci s tzv. Mao inhibitory(antidepresivy), hodně pít a občas si jít sednout někam do chládku. Ohledně toho pití si nejsem uplně jistý, alkohole ne - dehydruje, nejlépe prý čistou vodu, ale pak se zas někde dočtu, že když té vody bude moc, tak to bude mít v podstatě stejný efekt jako kdyby nebyla žádná !? Kolik toho teda mám vypít když budu celou noc skákat a potit se? Jak často a jak dlouho odpočívat? a ještě něco... myslíte, že dát si 2 éčka za noc, třeba po několika hodinách až první začne odeznívat je nějak kriticky nebezpečné?

Odpověděl:
Dobrý den, pokusím se Vám opovědět, pokud tedy už není pozdě - myslím tím po té párty, kde hodláte vyzkoušet extázi. Něco jako univerzální průvodce po párty na extázi Vám nenabídnu. To není v našich silách. Určitě se ale podívejte na naše stránky a najděte si informace o extázi. Z Vašeho dotazu je ale vidět, že jste informován dost. A myslím, že i dobře. Určitě je na místě, pokud jste na extázi na párty a tančíte, dodržovat pitný režim. Nemusíte do sebe nalévat na sílu litry vody, ale čas od času nezapomeňte pít. Mezi vedlejší účinky extáze totiž patří i to, že lidé často pro samou zábavu zkrátka zapomenou pít a v takovém prostředí jako je párty a při výdaji energie, pocení atd. je zkrátka dobré nějak adekvátně tomu, jak moc "paříte" také pít. Voda je to nejlepší řešení. Správně píšete, že alkohol ne, protože dehydruje a navíc není nikdy dobré míchat drogy. Stačí opravdu jedna v danou chvíli. Takže jak píšete, občas bych si od tance odpočal, napil se vody, popovídal si s přáteli atd. S extází se ale pojí jedna nepříjemná věc, o které nepíšete. Jde o to, že nikdy nevíte, co přesně tableta, kterou koupíte obsahuje. Kolik MDMA (účiné láty v extázi), jestli vůbec nějakou atd. Tableta od tablety má jinou sílu i jiný druh příměsí, může se jednat o kofein, metamfetamin (pervitin), nebo jiné druhy chemických "bratříčků a sestřiček" MDMA, z nichž některé mohou být velice nebezpečné. (více na http:/www.extc.cz/ pod záložkou extáze). A k Vaší otázce o užití dvou extází za noc. Rozhodně bych to nedělal. Je to stejné, jako byste se ptal, jestli se pouštět do dalšího alkoholového flámu, když už začnete nad ránem střízlivět. Myslím si, že je lepší být zodpovědný ke svému tělu a dát mu odpočinout. Užíváni více tablet za noc je běžné mezi pravidelnými konzumenty extáze, ale je to z mého pohledu pouze tím, že se u daných lidí zvyšuje tolerance k účinkům extáze a zkrátka potřebují víc. A zvyšování tolerance - konzumace většího množství drogy k dosáhnutí kýženého efektu - je mimo jiné jeden ze znaků vznikající závislosti. Tak přeju jen to dobré, dobrá rozhodnutí a mějte se. A věřte, že tančit a užít si párty se dá i bez drog. Zdravím! Štěpán Veis