Poděkování pro p.Veise
Mamka
Dobrý den, moc Vám děkuju, že jste si našel čas na můj dotaz. Určitě jste mně v těchto prvních těžkých krocích pomohl si všechno srovnat v hlavě a ujasnit si to, že odchod syna z domu je v dané chvíli jediné možné řešení. To, že to jinak už nejde vím delší dobu, ale teď jsem i přesvědčená, že to zvládnu. Konečně jsem pochopila, že toto je to nejlepší, co můžu pro syna udělat, i když to tak na první pohled nevypadá. Určitě budeme s manželem v kontaktu s kolegy z Podaných rukou tak dlouho, dokud to bude potřeba. Věřím, že s jejich pomocí dotáhneme odchod našeho syna konečně až do konce. Ještě jednou moc děkuji. Zdravím, Mamka

Odpověděl:
Dobrý den, děkuji za Vaše slova díků. Mám radost, jsem mohl být nápomocen si věci utřídit. Další práce je už na Vás. A nebojte se, Podané ruce jsou dobrá organizace. Hezky jste napsala, že "vyslat" syna do světa, je to nejlepší, co pro sebe i pro něj můžete udělat. I když to na první pohled nevypadá, ale je to tak. A ještě poslední připomenutí na rozloučenou. Myslete na sebe. A nebojte se sama vyhledat kontakt např. s psychologem, který Vám samotné bude v těžkých chvílích oporou. Člověk nemusí být na věci sám. A jak jsem psal minule, přátelé jsou nelepším lékem. Pokud to jen trochu půjde, zkuste si najít ve sém okolí nějakého "důvěrníka". Věřte, že se Vám uleví. Opravdu se není za co stydět. Tak Vás zdravím a přeji hodně síly a jen to dobré! Štěpán Veis