Kontakt na poradnu
Lejla
Dobrý den, můj příběh by byl asi hodně dlouhý, a proto bych se s někým chtěla spíše osobně sejít a poradit, jak vyřešit dlouholetou závislost mého přítele na heroinu. Já jsem všechny možné způsoby a rady a nerady vyzkoušela a teď jsem opravdu v koncích, protože nic z toho bohužel nezafungovalo. Pořád ale mám sílu to nevzdat a zkusit s tím ještě něco udělat. Poradíte prosím, na koho se v Praze obrátit ?

Odpověděl:
Dobrý den, myslím, že zajít to někam probrat osobně je to nejlepší, co ve vaší situaci můžete udělat. Určitě to nemáte lehké a nějakou pomoc a podporu si určitě zasloužíte. Jen mě napadá, aby s tím chtěl něco dělat i váš přítel, nejenom vy... Budu držet palce a přeji hodně sil. A tady jsou kontakty na poradny: Poradna SANANIM, o.s. Školská 30, Praha 1, 110 00 telefon: 284 824 234 Občanské sdružení Anima pro péči o rodiny závislých Apolinářská 4a, Praha 2, 128 00 telefon: 224 968 238 Prev-Centrum-Centrum poradenství pro mládež a rodiny Meziškolská 1120/2, Praha 6, 160 00 telefon: 233 355 459 Centrum pro rodinu Drop in Přípotoční 3, Praha 10, 100 00 telefon: 271 721 040