Jája
Dobrý den, psala jsem vám o svém problému s drogami. Brala jsem 7 let, přestala jsem a teď nevím jak dál. Poradil jste mi doléčovací program. Ať napíšu odkud jsem že mi poradíte kam se obrátit, odepsala jsem vám někdy minulý týden. A protože se mi zdá,že dlouho neodpovídáte píšu ještě jednou. Pocházím od Loun. A moc by mi pomohlo kdyby jste mi poradili kam se obrátit. Předem děkuji. Jája

Odpověděl:
Dobrý den Jajo, omlouvám se Vám, že odpovídám tak pozdě. Byl jsem pracovně vytížen. Jsem ale rád, že píšete znovu. Z minulého dotazu jsem měl pocit, že mi jenom chcete udělat radost a napsat z jakého jste regionu, když jsem se tedy ptal. Z dnešního dotazu už je jasné, chcete vědět kam se obrátit. A nebo jsem jen trochu natvrdlý. To je také možné:) Každopádně, můžete se obrátit na Kontakrní centrum SCHODY v Žatci. Ozvěte se panu Bendovi na telefonní číslo 776238693. Kontaktní centrum SCHODY poskytuje mimo jiné individuální poradenství, které by Vám mohlo pomoci a poskytnout Vám to "doléčování" o kterém jsem psal minule. Specializované doléčovací centrum je nejblíž v Děčíně a to si myslím, je trochu daleko, ne? Ozvěte se tedy panu Bendovi, hovořil jsem s ním a určitě pro Vás budou moct něco udělat. Zdravím Vás, držím palce a pokračujte, jdete správným směrem! Klidně dejte vědět, jak se věci daří (i nedaří..:) Štěpán Veis