lysohlávky
anettka.ch
Děkuji Vám za Vaši brzkou odpověď. Syn je na učňáku a chytl se špatných kamarádů. Nejdříve jsme zjistili,že hulí trávu a potom jsem zjistila,že jeho kamarádi jedí lysohlávky.Tak jsem na něj uhodila a on mi řekl,že to nikdy nezkusil,ale že ví,kde rostou.. Nevěřím mu..

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. Myslím, že je v tuhle chvíli důležité, že jste schopni se o tom se synem bavit a že je ochotný Vám alespoň některé informace o drogách sdělit. Chápu, že o něj máte obavy, a já nedokážu takto přes internet posoudit, jestli syn ohledně lysohlávek mluví pravdu nebo ne. Vím, že ani to kouření marihuany není bez rizika, nicméně pokud byste nepřistoupila k pravidelnému testování na marihuanu a stanovení nějakých striktních pravidel, takže není moc možností, jak tomu v této fázi zabránit. Nutno říct, že lysohlávky mají skutečně větší rizika než marihuana. Ale myslím, že pokud nepozorujete nějaké závažné změny v jeho chování, tak mu zkuste ohledně těch houbiček důvěřovat. Kdyby se situace nějak zhoršila, tak určitě napište a uvidíme, co by se s tím dalo dělat.