Majka
Dobrý den.na minulý dotaz mi odpovídala paní/slečna Gabriela Koryntová.doufám, že se s ní budu moct skontaktovat i teď.zajímalo by mě, jestli je práce streetworkera placená nebo jde jen o dobrovolnickou činnost.také bych se ještě chtěla zeptat, zda si myslíte, že by bylo možné, aby mě po dohodě mohl vzít nějaký streetworker "do terénu",nyslím tím, jestli bych se na tuto úráci mohla podívat zblízka u teď.velmi děkuji za ochotu.nashledanou.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Ještě jednou Vás zdravím, tak to vypadá, že Vás tahle práce opravdu zaujala. Rozhodně není od věci se pokusit na ni zblízka podívat. Jen nevím, jestli Vám takovou možnost nabídne každá organizace. Nevím, kolik Vám je let a jestli by pro ně příliš nízký věk nebyl překážkou, ale to už bude záležet hodně na konkrétní organizaci. Nezbývá než abyste zavolala třeba na ty, o kterých jsem se zmínila posledně. Jinak práce streetworkera může a nemusí být dobrovolná. Sama bych se spíš přimlouvala za to, aby nebyla. Přeci jen to není jen vyměňování stříkaček, ale docela riziková a náročná práce. Většina občanských sdružení má svoje zaměstnance, které za tuhle práci platí, ale někdy narazíte i na studenty a dobrovolníky, kteří pracují zdarma - třeba pod charitou a nebo v rámci dlouhodobé stáže nebo praxe potřebné pro školu. Tak seberte odvahu a zavolejteoni Vám řeknou víc. :) S pozdravem, Gabriela Koryntová.