Sestra
Píďa
Chtěla bych se zeptat... Sestra mi začala před dvouma rokama začala fetovat i se svým manželem... Berou pervitin.... Já u nich bydlím rok a nedá se to vydržet.... ¨Kvůli nim mě vyhodili ze školy.... Už fakt nevím coé stím.... Poradíte....??? Prosím....

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Z Vašeho dotazu mi není úplně zřejmé, z jakého důvodu bydlíte zrovna u sestry a jejího manžela, kteří berou pervitin ani proč vlastně Vás vyhodili ze školy (jistě to má nějaké konkrétní důvody jako je špatný prospěch, neomluvené absence, neplnění školních povinností, nikoli to, že sestra bere pervitin). Nevím ani jestli Vy máte s drogami zkušenosti, kolik je Vám let, odkud jste. Když mi o sobě napíšete víc, mohli/y bychom vymyslet, co se s tím dá dělat. Zatím přeji hodně štěstí.