nevím...
beta
jak je to se mnou špatné.Každý výkend jedu na nějakou party, beru si tam ečko, už to trvá 2 měsíce a je to pořád dokola...tejden ve škole přežívám, a tešim se na patek kdy si dám ečko, v sobotu celej den spim a v nedeli s kamošema hulim,de to furt dokola, ale ja si už vykend jinak představit neumim,da se tady mluvit už o závislsti? nebo mi nekdo říkal že na ečku nemůžu být zavislá, jak to teda je?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Informace o účincích a rizicích extáze a marihuany najdete na našich stránkách v sekcích Cannabinoidy a MDMA-extáze. Obecně lze říct, že psychickou závislost můžete mít de facto na čemkoli - na látce, činnosti, na člověku. To, co popisujete, již splňuje některá kritéria závislosti. Přesto jde stále o "pouhé" víkendové užívání. To pouhé píši v uvozovkách z toho důvodu, že právě takovéto rekreační užívání vede k rozvoji závislosti do dalších stádií. V tuto chvíli máte zaběhnutý určitý stereotyp, pohybujete se v "omezeném" okruhu lidí, jediné, na co se těšíte, je víkend na extázi a na hulení v neděli. Nezmiňujete se o jiných zájmech. Jak moc záleží na tom, jestli už jde o závislost nebo ne? Z Vašeho dotazu mám pocit, že Vám na současné situaci něco nesedí, možná i vadí. Nebo se pletu? Jestli s tím chcete něco dělat, tak do toho a držím palce! S pozdravem, Gabriela Koryntová.