Majka
děkuji za zodpovězení dotazu.studuji pedagogickou školu v Kroměříži,poté chci pokračovat na vyšší odborné škole pedagogické a sociální-3leté sstudium. stačí toto vzdělání?a jaké je centrum blízké kroměříži?děkuji za odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Obor studia je myslím v pořádku. Praxi můžete začít dělat možná už během studia na vyšší odborné škole. Vyhledala jsem Vám v Kroměříží dvě zařízení: 1. www.spektrum-km.cz Jde o občanské sdružení, které se věnuje zejména primární prevenci. Jestli jsem se dívala na jejich stránky dobře, pak zrovna nabírají dobrovolníky do Programu 5 P, což by pro Vás mohl být dobrý začátek. Kontakt: Husovo nám. 229, 767 01 Kroměříž; tel - fax.: 573 331 3 86, e-mail: spektrum.km@volny.cz. 2. http://www.sweb.cz/charitakr/plus.html jde o Kontaktní centrum Plus, které zřizuje Oblastní charita. Můžete je zkusit kontaktovat na adrese: Ztracená 64, 767 01 Kroměříž, mobil: 606 946 256. Možná Vám alespoň umožní stáž, s praxí bych však byla opatrná a spíš ji doporučuji odložit až na dobu studia na vyšší odborné škole. Budu ráda, když mi dáte vědět, jak jste dopadla. Jinak přeju pohodové studium. S pozdravem, Gabriela Koryntová.